loading...
معرفی کنسول های بازی روز دنیا
مهتاج بازدید : 1 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

این نمونه بازسازی شده از Rainbow Six PlayStation 3 را با تمامیِ درخشش و مفهومش در Technabob یافتیم. این مدل بسیار چشم نواز است و همین نکته باعث شده که ما آن را به عنوان جزیی نهایی از مجموعه حالت های PS3 برگزینیم. هم چنین به مفهوم واقعی می توانید از این مدل لاس وگاسی برای تزئین اتاق نشیمنتان استفاده نمایید.

توضیح: زمینه فعالیت سایت Technabob: به نمایش گذاردن گجت ها، وسایل، بازی های ویدئویی و دیگر اسباب بازی های تکنولوژیکِ جدید و غیرمعمول از سراسر جهان.

مهتاج بازدید : 0 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

اگر از این موضوع که برای بازی به اتاق نشیمنتان محدود شده اید خسته هستید، لپ تاپ PS3 حالتی ایده آل است تا بتوانید یکی از اولین کسانی باشید که در حال حرکت از این کنسول بازی باکیفیت استفاده می نمایید. این لپ تاپ توسط Ben Heck و برای Engadget ساخته شد و اخیرا نیز در یک حراجی خیریه به فروش رسید. همان گونه که بیان شد، این وسیله ترکیبی از یک لپ تاپ و یک کنسول بازی پلی استیشن۳ می باشد که هدف نهایی از طراحیِ آن ایجاد یک دستگاه بازی متحرک می باشد. این لپ تاپ با وزن خارق العاده ۱۶ پوندی اش!، مونیتوری ۱۷ اینچ و نیز تمامی وسایلی که بدون آن ها امکان بازی وجود ندارد را مهیا می سازد.

توضیح۱: هر پوند معادل ۴۵۴ گرم می باشد، بعبارت دیگر ۱۶ پوند برابر است با ۷٫۲۶۴ کیلوگرم!

توضیح ۲: مشخصات کامل این لپ تاپ (به نقل از انگجت) به شرح ذیل می باشند:

  • Original backwards compatible 60GB model
  • 17-inch LCD HDTV screen: 720p
  • HDMI-DVI connection
  • Built-in keyboard, USB ports, stereo speakers, headphone jack
  • Size: 17 x 13.75 x 3-inches
  • Weight: 16 pounds!
مهتاج بازدید : 2 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)


مایکروسافت به تازگی نسل بعدی کنسول بازی خود را در مراسم ایکس باکس ردموند رونمایی کرد. محصولی با نام Xbox One که قرار است با امکانات و ابزارهای بسیار عالی و انحصاری وارد بازار شود. اما مایکروسافت در مراسم معرفی از اعلام زمان دقیق ورود به بازار طفره رفته و تنها وعده سال جاری را داد.

ولی به گفته سایت Zavvai (یکی از خرده فروشی های مشهور انگلیسی) ایکس باکس وان از تاریخ ۹ آذر وارد بازار خواهد شد و قیمت آن هم حدود ۴۰۰ پوند یا ۶۰۴ دلار خواهد بود.

هر چند مشخص نیست این شایعات تا چه حد به واقعیت نزدیک باشند. اما در حال حاضر Zavvai تنها خرده فروشی است که با اطمینان زمان عرضه ایکس باکس وان را اعلام کرده و مشغول پیش فروش آن است! نظر شما در این خصوص چیست؟

 

مهتاج بازدید : 1 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)


Snapshot_2013-05-02_133504

اگر قصد خرید کنسول Wii U شرکت نینتندو را دارید میتوانید این کنسول را با ۲۰% تخفیف ویژه فقط و فقط از سایت آمازون خریداری کنید.

به تازگی سایت خرده فروش آمازون ۲۰% قیمت کنسول بازی wii u را کاهش داده است ، این در حالی است که این کنسول( مدل ۸ گیگ )  در بازارهای جهانی با قیمت ۲۹۹ دلار فروخته میشود اما علاقه مندان میتوانند این کنسول را با تخفیف ۲۰% و با قیمت ۲۷۹ دلار خریداری کنند.

دلیل اصلی کاهش قیمت این کنسول در سایت آمازون هنوز مشخص نیست اما میتوان پیش بینی کرد با عرضه شدن کنسول های مانند PS4 , Next XBOX دیگر کنسول شرکت نینتندو یعنی Wii U حرف خاصی برای گفتن نخواهد داشت و به احتمال زیاد سرعت فروش این کنسول کاهش می یابد.

در ادامه میتوایند تصویر این کنسول در سایت آمازون با تخفیف ویژه و به قیمت ۲۷۹ دلار را مشاهده کنید:

مهتاج بازدید : 2 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)


gamestopexpo2013_25556.nphd_

به تازگی GameStop رسمی اعلام کرده است که در نمایشگاه ویژه انها کنسول نسل بعدی سونی یعنی PS4 در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

نمایشگاه ویژه GameSpot Expo 2013 که در تارخ ۲۸ آگوست امسال در لاس وگاس برگزار خواهد شد ، علاوه بر وجود دمو های جدید از بازی های نسل بعدی و همچنین حضور پیدا کردن بیش از ۸۰ ناشر بازی  در این نمایشگاه شما میتوانید از کنسول PS4 نیز استفاده کنید و دموهای جدید از بازی های نسل بعدی را بر روی این کنسول امتحان کنید.

قابل ذکر است بلیط مخصوص برای ورود به این نمایشگاه ۹۰ دلار است که علاقه مندان میتوانند به مراجعه به دفتر این نمایشگاه بلیط مخصوص را رزرو کنند.

 

مهتاج بازدید : 6 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)


همان طور که پیش از این گفته ایم، قرار است کنفرانس معرفی ایکس باکس جدید مایکروسافت ۳۱ اردیبهشت ماه برگزار شود . اما این شرکت هم همانند دیگر رقبایش در برابر چشمان تیزبین شایعه دوستان, نفوذ ناپذیر نیست. عکس جدیدی که به تازگی در شبکه های اجتماعی درز کرده، نشان می دهد Xbox 720 احتمالا با قابلیتی به نام Xbox Infinity عرضه خواهد شد.

آن گونه که از لوگوی ایکس باکس اینفینیتی و شعار «سرگرمی بینهایت، احتمالات بینهایت» آن بر می آید، مایکروسافت سعی می کند نسل بعدی ایکس باکس را تنها محدود به دنیای کنسول های بازی نکند و قرار است تمام سرزمین سرگرمی های خانگی را تحت تاثیر خود قرار دهد.

جالب اینجا است که این تنها عکس لو رفته از داستان ایکس باکس نیست و Forbes هم می گوید منابع موثق این سایت، عکسی را برای اش فرستاده اند که داستان جدید نامگذاری این محصول مایکروسافت را روایت می کند:

Xbox-720-detail-leaks-suggest-Xbox-Infinity-as-new-name-580x369-001-500px-narenji-ir.jpg

فوربس می گوید این عکس به نوعی تایید کننده شایعاتی است که به موضوع نامگذاری ایکس باکس جدید می پردازند. گفته می شود ایکس باکس بعدی، به جای نام های احتمالی همچون Xbox 720، تنها و به سادگی Xbox نامیده خواهد شد. این می تواند پیروی از سیستم نامگذاری انتخابی اپل برای آخرین ایپدها باشد.

البته انجام این کار از سوی مایکروسافت چندان هم بعید نیست زیرا نام جدید، بهتر است کمی ساده انگارانه (مینیمالیست) و مطلوب باشد. اما ایکس باکس جدید خواه ایکس باکس اینفینیتی نام گیرد یا همان ایکس باکس خالی صدا زده شود، احتمالا بسیاری از مردم آن را به نامی همچون ایکس باکس ۷۲۰ ترجیح دهند.

 

از دیگر شایعاتی که دور سر این محصول جدید می چرخید، می توان به داستان دسته های بازی جدید ایکس باکس اشاره کرد. گفته می شود دسته های کنترل ایکس باکس جدید همانند دسته های پلی استیشن ۴، از یک بخش لمسی بهره می برند. این بخش لمسی احتمالا برای کار همزمان با کینکت مایکروسافت ضروری باشد. به این شکل که لازم باشد در بازی های کینکتی، بازیکن علاوه بر انجام حرکات در جلوی سنسور کینکت، برخی حرکات را هم روی صفحه لمسی دسته بازی انجام دهد. یا اینکه این بخش لمسی علاوه بر قابل کلیک بودن، امکان حرکات کنترلی در چهار جهت را هم داشته باشد.

خب، مایکروسافت با زرنگی هر چه تمام، بدون دامن زدن به بازار داغ شایعات، هیچ کدام تا تایید یا رد نکرده است و می خواهد تا ۲۱ می (۳۱ اردیبهشت) و مراسم معرفی ایکس باکس، همچنان طرفداران این کنسول بازی را در خوف و رجا نگه دارد. پیش بینی شما در خصوص کنسول بازی آینده مایکروسافت چیست؟

 

 

مهتاج بازدید : 1 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)


مایکروسافت سر انجام به انتظارها پایان داد و دعوتنامه ها برای معرفی ایکس باکس جدید را ارسال کرد. زمان، شامگاه 31 اردیبهشت (صبح 21 می) و مکان مقر اصلی مایکروسافت در ردموند، واشینگتن است.

تیم ایکس باکس و دان متریک میزبانی این مراسم را با عنوان رونمایی از یک نسل جدید بر عهده خواهند داشت و شنیده ها حاکی از آن است که این مراسم در جمعی کوچک و با تمرکز بر ارائه جزئیات اولیه ایکس باکس جدید که نام موقت آن Durango است، و نیز معرفی نسل جدیدی از بازی ها، امکانات تلویزیونی و سرگرمی های برگزار خواهد شد.

قرار است پخش زنده این مراسم از سایت Xbox در دسترس قرار بگیرد ولی این احتمال وجود دارد که معرفی کامل محصول با تمام جزئیات به کنفرانس E3 در اوایل ژوئن (خرداد ماه) موکول شود.

 

مهتاج بازدید : 0 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)


ایکس باکس همچنان کنسول بازی محبوب بازار است و مایکروسافت گزارش جدیدی منتشر کرده که در آن گفته می شود از سال ۲۰۰۵ تا حالا ۷۷.۲ میلیون ایکس باکس ۳۶۰ به فروش رفته است.

جالب است بدانید که ۱.۳ میلیون ایکس باکس فقط طی سه ماه گذشته به فروش رفته که البته کاهشی ۹ درصدی نسبت به سال قبل نشان میدهد. اما همچنان عدد خوبی به حساب می آید. سرویس لایو ایکس باکس نیز هم اکنون دارای ۴۳ میلیون کاربر است.

بخش سرگرمی مایکروسافت که مسوولیت ایکس باکس و اسکایپ را به عهده دارد، شاهد افزایش گردش مالی ۵۶ درصدی بوده و حالا این قسمت ۲.۵۳ میلیارد دلار گردش مالی را تجربه می کند.

گفته می شود نسل بعدی کنسول بازی مایکروسافت ۳۱ اردیبهشت معرفی خواهد شد و شایعات مختلفی در مورد آن وجود دارد که هنوز نمی دانیم چقدر واقعیت خواهند داشت.

مهتاج بازدید : 1 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)


New-Microsoft-Logo

رییس Gamestop گفت: من بسیار خوشحال هستم که می شنوم که آن ها برای معرفی این کنسول آماده می شوند و دنیا قرا است در مقابل این کنسول برخیزد !

رییس Gamestop در ادامه گفت: ما تا این زمان مدت های بسیاری را با مایکروسافت بودیم و با مسئولیت ها و تلاش های آن ها در مسیر کنسول جدیدشان آشنا هستیم اما کنسول آن ها بسیار داغ و برای همه سیستمی قانع کننده خواهد بود.

آن ها برای کنسول خود کارهای بسیار خوبی انجام داده اند و هیچ تردیدی در موفقیت آن ها نیست.

منتظر باشید چون قرار است در زمان رونمایی این کنسول به تفاوت هایی در میان PS4 و XBOX 720 دست یابید اما PS4 هم به اندازه ی خود خواهد درخشید.

مهتاج بازدید : 1 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)


چند هفته پیش در نارنجی آموختیم که چطور دسته بازی پلی استیشن ۳ را به آیفون و آی پد متصل کنیم . برای این کار لازم بود که مراحل متعددی طی شود تا امکان استفاده از دسته کنسول را داشته باشید. حالا سونی می گوید که مدل های جدید خانواده اکسپریا به صورت پیشفرض با دسته بازی پلی استیشن 3 کار خواهند کرد.

با این حساب تلفن شما شبیه به یک کنسول بازی عمل کرده و با داشتن چنین دسته ای که از طریق بلوتوث به تلفن متصل می شود، می توانید از بازی های موبایل لذت بیشتری ببرید.

در دموی ارایه شده می بینیم که یک کاربر با دسته پلی استیشن ۳ مشغول بازی روی اکسپریا SP است. تلفنی که در میان رده های سونی قرار دارد. بنابراین می توانید روی وجود این امکان روی اکثر تلفن های خانواده اکسپریا حساب باز کنید و لازم نیست حتما تلفنی پرچمدار مانند اکسپریا Z داشته باشید.


شما یکی از این دسته ها برای بازی روی تلفن تان می خرید؟

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 34
  • بازدید کلی : 209