loading...
معرفی کنسول های بازی روز دنیا
مهتاج بازدید : 1 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

به نظر شما ترکیب ویندوز ۸ به همراه گرافیگ Nvidia و دسته کنترل های بازی به چه چیزی تبدیل میشود؟ پس به تبلت Razer Edge فکر کنید که علاوه بر داشتن موارد ذکر شده به آسانی میتواند با نمایشگر های خانگی ارتباط برقرار کند. این محصول دارای صفحه نمایش ۱۰ اینچی است که از سیستم عامل ویندوز ۸ بهره میگرد. هم چنین در دو مدل مختلف همراه با پردازشگر های Core i5 یا i7 عرضه میشود. اما چیزی که این تبلت را برای بازی آماده میکند گرافیک Nvidia GeForce به کار رفته در آن است. برخی از لوازم جانبی نیز مثل گیم پد ، خروجی HDMI و USB نیز برای راحتی کار کاربران در نظر گرفته شده است.

اما همه چیز به همین آسانی ها هم نیست. زیرا وقتی به قیمت این دستگاه و لوازم جانبی آن پی میبریم ممکن است نظر خود را به محصولات دیگر شرکتها جلب کنیم. فقط کافی است بدانید که گیم پد Razer Edge دارای قیمت ۲۴۹ دلاری است و با این پول میتوان یک Xbox از شرکت مایکروسافت و یا Vita از شرکت سونی خریداری کرد. البته قیمت خود تبلت نیز سر به فلک کشیده است و با توجه به نسخه های مختلف از ۹۹۹ دلار تا ۱٫۴۴۹ قیمت گذاری شده است.

1

یکی از ویژگی های مهم تبلت Edge کاربردی بودن آن است و میتوان از آن در زمینه های گوناگون بهره گرفت. به طور مثل کافی است یک موس و صفحه کلید به این تبلت متصل شود تا نقش یک رایانه کوچک را ایفا نماید یا این که با اتصال به تلویزیون به یک کنسول بازی تبدیل خواهد شد. پس در اینجاست که میفهمید پرداخت چنین هزینه بالایی ممکن است ارزش واقعی ای را به دنبال داشته باشد. ولی با تمام این احوالات باز هم باید اشاره کرد که این محصول بیشتر برای بازی کردن طراحی شده است تا استفاده هایی برای کاربران خانگی و غیره.

 

برای دیدن اطلاعات بیشتر درمورد این محصول به ادامه مطلب بروید

مهتاج بازدید : 2 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

این بار شرکت مایکروسافت به صورت جدی حرف هایی را از کنسول های نسل بعدی Xbox زد و اینگونه که مشخص شده، این شرکت قصد دارد در تاریخ ۲۱ ماه May از نسل بعدی کنسول های خانگی پرده برداری کند.

حرف هایی وجود دارد که نام کنسول بعدی Durango است و انعطاف بسیاری بیشتری توسط حس گر حرکتی کینکت، تلویزیون های هوشمند نسل جدید و هم چنین فناوری رایانش ابری دارد.

علاقه مندان می توانند در این تاریخ به سایت Xbox.com رفته و کنفرانس مربوط به کنسول نسل بعدی مایکروسافت را به صورت زنده مشاهده کنند.

xbox 360 slim green ring_1

مهتاج بازدید : 0 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

Capture

اگر اخبار مربوطه ایکس باکس و معارفه آن را دنبال کرده باشید حتما می دانید که در هفته های پیش از ایکس باکس جدید و قابلیت هایش پرده برداری شد.این محصول توانست گیمرها را سر ذوق بیاورد و با امکاناتش توجه ها را به سوی خود جلب نماید. اما کار به اینجا ختم نشد ! موجی از سردرگمی کاربران این کنسول پرطرفدار را در بر گرفت.اکثر کاربرانی که در مراسم رونمایی از این کنسول جدید حاضر بودند ، پرسشی واحد در ذهنشان داشتند ! آن ها نگران این بودند که آیا بازی هایی که بر روی نسل قبل ایکس باکس ( ایکس باکس ۳۶۰ ) ، اجرا می شد ، روی این نسل جدید نیز قابل اجراست یا خیر ؟ آیا برای استفاده از این کنسول جدید نیاز به اتصال مداوم به اینترنت الزامی است ؟ مایکروسافت طی مراسم معارفه ایکس باکس جدید تقریبا تمام سوالاتی که کاربران در سر خود داشتند را پاسخ داد.البته باید بگویم که پاسخ ها ؛ پاسخ هایی دلچسب و مورد انتظار نبودند !

البته این را هم اضافه کنم که مایکروسافت قصد جلوگیری جدی از وجود بازی های کرک شده برای این کنسول را هم در دستور کار داشت.اما عرض کردم که پاسخ ها ؛ پاسخ های دلچسب و مورد انتظار نبودند.اما چرا ؟ بهتر است به محدودیت ها و سخت گیری های اعمال شده از سوی مایکروسافت نگاهی داشته باشیم تا صحت حرفم روشن تر شود :

ایکس باکس وان بد جوری نیاز به اتصال به اینترنت دارد ! طوری که شما باید الزاما ، حداقل در هر بیست و چهار ساعت از یک شبانه روز ، آن را به اینترنت متصل کنید ! اما اگر ایکس باکس خود را به اینترنت متصل نکنید چه می شود ؟ پاخ ساده است ! حتی با وجود این که زحمت کشیده اید و یک بازی کاملا اورجینال و اصل را هم که تهیه کرده باشید ، خبری از اجرای بازی شما در ایکس باکستان نیست !

قانون های جدیدی نیز از سوی مایکروسافت وضع شده اند که دایره این محدودیت ها را تنگ تر می کند.همان طور که اشاره داشتم بازی های کرک شده مد نظر مایکروسافت نیست.باید بازی های اورجینال و اصلی را خریداری نمایید.

نکته قابل تامل تر این است که اگر با هجوم کاربران ایکس باکس وان پهنای باند سرور های مایکروسافت دچار مشکل شوند و یا کلا به دلیل های مختلف دیگری ؛ سرور های مایکروسافت مسدود گردند تکلیف چیست ؟

از محدودیت های دیگری که از سوی مایکروسافت وضع شده است ؛ باید به قرض دادن بازی ها به دوستانمان اشاره کنم.دیگر به دوستانتان هم نمی توانید بازی قرض دهید !

به طور کل شاید بتوان گفت که در ابتدا همه گیمر ها مشتاق این کنسول بودند و برای عرضه آن به بازار روز شماری می کردند اما پس از مطلع شدن از محدودیت های اعمال شده مایکروسافت بر این مدل ایکس باکس شاید از رضایتشان کاسته شود و نارضایتی آن ها افزایش یابد. حال این سوال برایمان باقی می ماند که آیا تا روز عرضه ایکس باکس وان ؛ مایکروسافت تغییری در این محدودیت ها می دهد ؟ یا بسیار قرص و محکم سیاست های خود را پیش می گیرد ؟

مهتاج بازدید : 0 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

51PbWeZPdPL._SL1000_

جزئیات و بررسی ایکس باکس one :
ماکروسافت از محصول جدید خود پرده برداری کرده است و اسم آن را Xbox One قرار داده است.
این اولین کنسول بازی این شرکت پس از هفت سال است که به بازار عرضه شده است. بله ، ما انتظارات زیادی از این کنسول بازی داریم به خصوص پس از محصولات سونی این کنسول بازی راه پیشرفت را در پیش گرفته است.
ایکس باکس۳۶۰ در پاییز ۲۰۰۵ به بازار جهانی عرضه شد و شما فکر می‌کنید از زمان عرضه آن تاکنون یک میلیون سال گذشته است در حالی که این‌گونه نیست و تنها هفت سال و نیم از انتشار آن گذشته است.
این زمان برای یک کنسول بازی خیلی زیاد است که این از دید کارشناسان است.

 

برای دیدن مطالب دیگر به ادامه مطلب بروید

مهتاج بازدید : 1 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

 

 

در ماه فوریه شرکت سونی به طور رسمی نسخه چهارم کنسول PlayStation را معرفی کرد. البته در آن زمان فقط به برخی از مشخصات اشاره شد و بسیاری جزییات از جمله تصاویر کامل کنسول ناگفته باقی ماند. اما حال هم زمان با برگزاری همایش E3 سونی اقدام به رونمایی کامل از محصول خود کرده و بسیاری از اطلاعات مربوط به آن فاش نموده است.

gsmarena_001

طراحی دستگاه نسبت به نسل قبلی کمی تغییر پیدا کرده است و به جای استفاده از لبه های خمیده ، شاهد استفاده از سطح های یکپارچه و وجه های مسطح می باشیم. از بین رفتن خمیدگی ها باعث شده است که طراحی آن به نسخه دوم این خانواده شباهت پیدا کند.

gsmarena_002

در قسمت جلویی دستگاه دو ورودی USB 3.0 تعبیه شده است. هم چنین پورت های دیگر نیز همانند Ethernet و HDMI بر روی آن قرار دارد. قیمت آن در خاک آمریکا ۳۹۹ دلار و در اروپا نیز ۳۹۹ یورو می باشد. به طور پیش فرض یک کنترل در جعبه قرار داده شده است و اگر قصد خرید کنترل دومی را نیز داشته باشید باید مبلغ ۵۹ دلار را پرداخت کنید. PS Camera نیز یکی دیگر از وسایل جانبی قابل خرید آن میباشد.

مهتاج بازدید : 8 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

در حالی که شرکت هایی همانند سونی و مایکروسافت با قیمت های بسیار بالا کنسول های بازی خود را معرفی می کنند ، شرکت هایی هم وجود دارند که محصولاتی ساده با قیمت بسیار پایین را برای کاربران به ارمغان می آورند. یکی از همین کنسول ها Ouya است که توانست موفقیت بسیاری را کسب نماید. اما PlayJam که یک شرکت فعال در زمینه بازی سازی در کشور انگلستان می باشد کنسولی اندرویدی با قیمت ۷۹ دلار عرضه کرده است که بیست دلار با Ouya اختلاف قیمت دارد. نام این کنسول GameStick می باشد و دارای اندازه بسیار کوچک اما امکاناتی متنوع می باشد.

1

در داخل بسته بندی کنسول یک عدد کنترل و آداپتور برای تامین برق دستگاه وجود دارد. در قلب کنسول پردازشگر اصلی و پردازنده گرافیکی دو هسته ای قرار دارد که هر کدام به ترتیب از چیپ های Amlogic 8726-MX و  Mali 400 بهره می گیرند. پردازشگر اصلی در اصل از دو هسته Cortex A9 تشکیل شده که بر روی فرکانس ۱٫۵ تنظیم شده اند. از دیگر ویژگی های این کنسول ۱ گیگابایت حافظه رم ، نسخه ۴٫۰ بلوتوث ، پشتیبانی از وای فای سری ۸۰۲٫۱۱b/g/n و ۸ گیگابایت حافظه داخلی می باشد که از طریق کارت حافظه microSD تا ۳۲ گیگابایت قابل ارتقاء است. سیستم عامل آن نیز نسخه لوبیا ژله ای می باشد.

 

برای دیدن مطالب دیگر به ادمه مطلب بروید

مهتاج بازدید : 2 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

microsoft xbox one

بعد از اینکه مایکروسافت سیاست های قبلی خود در قبال Xbox One را به خاطر خشم گیمرها و اهالی صنعت بازی تغییر داد حال دوباره خبر رسیده است این تغییرات هنوز هم ادامه دارد. اینبار مایکروسافت که در ابتدا به بازیسازهای مستقل اجازه نمیداد خودشان بازیهایشان را در این کنسول منتشر کنند، اعلام کرد همانند کنسول رقیب خود یعنی PS4 این امکان را برای آنها فراهم خواهد ساخت.

به خاطر این سیاست غلطی که مایکروسافت در پیش گرفته بود، هر سازنده مستقل برای اینکه بازی خود را به دست گیمرها برساند نیازمند این بود که به دنبال یک ناشر بزرگ بگردد و این کار را برای آنها سخت میکرد، به همین دلیل اکثر آنها به سونی پناه برده بودند که حال باید دید بعد از این تغییر ۱۸۰ درجه‌ای مایکروسافت، سازنده های مستقل بازیهایشان را برای Xbox One هم منتشر خواهند کرد یا نه.

با استفاده از این امکان، سازنده‌های مستقل میتوانند خودشان روی بازی در دست ساخت خود قیمت بگذارند، تاریخ انتشار آن را مشخص کنند و بعد منتظر تاییدیه آن بمانند که گفته میشود مشابه iTunes مدت زمان ۱۴ روز طول خواهد کشید.

مهتاج بازدید : 1 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

Nvidia_Sheild-9283_610x435

شرکت انویدیا اعلام کرد که سیستم عاملی که کنسول جدیدش یعنی شیلد از آن استفاده می کند، اکنون اوپن سورس است.

کنسول بازی پرتابل انویدیا از سیستم عامل اندروید استفاده می کند. این کنسول حتی می تواند بازهایی که از طریق کامپیوترهای دارای کارت گرافیک انویدیا اجرا می شوند را به صورت استریم اجرا کند.

انویدیا در وبلاگ خود می نویسد: اگر شما فکر می کنید که شیلد فاقد چیزی است، ما از شما دعوت می کنیم تا قابلیت های جدیدی را به آن بیفزایید. اگر شما برنامه نویس نیستید و تا به حال تجربه ساخت اپلیکیشن های اندرویدی را نداشته اید، همین حالا از دانلود این سیستم عامل صرف نظر کنید. به جای آن منتظر باشید و ببینید که جامعه توسعه دهندگان XDA چه کار می کنند.

این بدان معناست که کاربران می توانند بوت لودر این کنسول را آنلاک کرده و آن را روت کنند. هر چند باید بدانید که با روت کردن کنسول، گارانتی دستگاه شما باطل خواهد شد.

در نهایت باید ببینیم اوپن سورس شدن سیستم عامل کنسول جدید انویدیا چه دست آوردهایی برای گیمرها خواهد داشت.

 اطلاعات بیشتر به منظور دریافت سیستم عامل این کنسول را از اینجا دریافت کنید.

مهتاج بازدید : 1 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

آیا می دانید شخصی سازی کنسول بازی برای گیمرها چقدر اهمیت دارد؟ احتمالا اکثریت افراد به این پرسش پاسخی قاطعانه خواهند داد. از آن جایی که تمامی توجه یک گیمر معطوف به بازی کردنِ یک بازی است در نتیجه هر گیمری تمایل دارد کنترل خود را بر روی بازی حفظ نماید. برای این که احساس نماییم “ما” عامل کنترل کننده در یک بازی هستیم، سفارشی سازی ویژه شرکت ColorWare به شما کمک می کند همانند آن کنترلی که بر روی بازی اِعمال می کردید بر روی محیط بیرونی یک بازی (ظاهر کنسول) نیز اِعمال کنید. این فرایند به شما اجازه می دهد یک کنسول بازی را به کنترل کننده هایی واقعی (actual controllers) تبدیل نمایید.

توضیح: طبق آن چه که در سایت رسمی این شرکت آمده، شرکت ColorWare در سال ۲۰۰۰ تاسیس شده و در ابتدا فعالیتش را با تغییر رنگ دادنِ محصولات الکترونیکی آغاز نموده است. در حال حاضر این شرکت بر روی ایجاد و تغییر محصولاتی فراتر از آن چه که مد نظر تولیدکنندگان ابتداییِ آن محصولات بوده، تمرکز نموده است.

مهتاج بازدید : 2 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

کابین شبیه سازی که توسط Sim-works ارائه شده، به شما اجازه می دهد تا از تجربه ی رانندگی و پرواز در بازی هایی همچون  (GT) Grand Turismo لذت ببرید، بازی هایی که بیشترین سطحِ ممکن از شگفتی و واقع  گرایی را در اختیار شما قرار می دهند. این کابین با مجموعه کاملی شامل پدال های واقعی، فرمان و یک صندلی رانندگی لوکس تکمیل شده است.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 15
  • بازدید کلی : 190